Dags för uppdatering

Skamligt nog har det gått nästan exakt två månader sedan senaste inlägg. Det betyder väl närmast att våren varit hektisk och att det funnits annat som prioriterats.
Det här veckoslutet är det sista av alla fyra som ingått i Hangö fotoskola. Vi har nu samlats under alla årstider (i juli, oktober, januari och maj) i Hangö för både teori och praktik och temat har varit rörelse. På lördagen öppnade vår utställning i Hangö bibliotek och där har jag två bilder med. Utställningen hänger kvar till t.o.m. 10 juni så den som rör sej i Hangö kanske vill titta in på bibban för att beskåda våra alster.



Jag har faktiskt ytterligare en bild utställd i Hangö för närvarande. Den hänger på Biofotos miniutställning  i matsalen i Villa Maija. När jag gick för att kolla utställningen upptäckte jag till min förskräckelse att min bild var upphängd på fel kant. Då hjälpte inget annat än att ta skruvmejseln med sej följande dag och traska till Villa Maija igen för att svänga den 90 motsols, så nu är blomflugan på rätt köl. Jag tycker att bilden gör sej riktigt bra i Biofotos fina drivvedsramar.


Jag passade också på att ta mej upp i det fina vattentornet för att beundra utsikten, Inte illa!




Kommentarer

Populära inlägg